Osteopatia dla dorosłych

Osteopatia to metoda manualnego diagnozowania i terapii różnego rodzaju problemów zdrowotnych. To główny filar naszej działalności, za sprawą którego pomagamy przywrócić funkcje witalne organizmu. Nasze podejście do organizmu definiuje holistyka, czyli traktowanie ludzkiego ciała jak jedność, która cieszy się zdrowiem dopiero wtedy, gdy każda z jego części funkcjonuje prawidłowo. Ciało to połączenie struktury i funkcji – jeśli uszkodzona jest struktura organu to cierpi na tym jego funkcja. Wykorzystując wiedzę medyczną oraz doświadczenie w pracy z pacjentem wiemy do czego zdolny jest ludzki organizm. Doskonale znamy jego anatomię i fizjologię, wiemy jak skutecznie przeprowadzić badanie palpacyjne i jak wykorzystać zaawansowane techniki manualne, by skłonić organizm do samoregeneracji. Robimy to w sposób naturalny, bez igieł i skalpeli, z pominięciem farmakologii.

Z pomocy osteopaty może skorzystać każdy, bez względu na wiek. Nasi pacjenci korzystają z wizyt o charakterze interwencyjnym (np. w przypadku nagłego i ostrego bólu) lub prewencyjnym. Spotkanie z naszymi specjalistami ma na celu przywrócenie zdrowia lub podjęcie działań zapobiegających jego utracie.

Pomagamy, gdy problemem są:

• ostry i chroniczne bóle pleców
  • ból i zawroty głowy oraz migrena
  • zaburzenia funkcjonalne kręgosłupa i stawów
  • choroby zwyrodnieniowe
  • następstwa wypadków
  • rwa kulszowa
  • zaburzenia połykania oraz układu trawiennego takie jak zgaga, wzdęcia, zaburzenia żołądkowe
  • bóle blizn i zrosty
  • bolesne miesiączki
  • klimakterium
  • wypadająca macica
  • nawracające zapalenia zatok nosowych, ucha środkowego, migdałków
  • szumy uszne
  • alergie
  • stres
  • zaburzenia snu
  • wypalenie
  • utrata sił witalnych
  • zaburzenia koncentracji

oraz

dowiedz sie więcej

Poznaj ciekawostki, rady i cenne wskazówki,
które pomogą Ci zachować zdrowie.

Nasi specjaliści – osteopaci, fizjoterapeuci i dietetycy są do Twojej dyspozycji. Każdy z nich służy swoim doświadczeniem, aby pomóc Ci zadbać o zdrowie. Wybierz dogodny termin i dokonaj rezerwacji online. Wystarczą 3 kroki. Masz pytania? Zadaj je nam poprzez formularz kontaktowy. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

REJESTRACJA ONLINE

FORMULARZ KONTAKTOWY