Jest psychologiem, terapeutą uzależnień i psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym w trakcie certyfikacji Wykształcenie psychologiczne o specjalności kliniczniej zdobył na Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym SWPS we Wrocławiu. Absolwent Medycznego Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego i Katedry Psychoterapii UJ i Szkoły Psychoterapii Uzależnień. Wiedzę i umiejętności do prowadzenie psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnym zdobył w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS dr Agnieszki Popiel i dr Ewy Pragłowskiej.
Doświadczenie zdobywał w Poradni Zdrowia Psychicznego, udzielając pomocy i wsparcia psychologicznego, a także w Sanatorium, realizując min. program rehabilitacji psychologicznej. Pracował w Wojewódzkim Szpitalu Podkarpackim w Krośnie na Oddziale Rehabilitacji z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej i w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym, gdzie realizował oddziaływania psychologiczne w zakresie medycyny. Oprócz prowadzenia psychoterapii i wsparcia psychologicznego, pracuje z osobami z niepełnosprawnościami, a także świadczy specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi i zagrożonych wykluczeniem społecznym.
W pracy terapeutycznej, za kluczowe uważa stworzenie relacji terapeutycznej opartej na autentyczności, akceptacji i poczuciu bezpieczeństwa, przy zachowaniu o autonomii i podmiotowości pacjentów. Wykorzystuje techniki poznawcze i behawioralnie, mające na celu zmianę wzorców myślenia, emocji i zachowań, a także elementy tak zwanej trzeciej fali terapii CBT: terapii schematów, a także praktyki uważności.
Stale poszerza swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach naukowych.
Pracuje zgodnie ze standardami etyki zawodu psychologa.
Pracuje w obszarach:
• zaburzeń nastroju
• zaburzeń lękowych
• zaburzeń psychosomatycznych
• radzenia sobie z kryzysem życiowym i emocjonalnym,
• uzależnienia od substancji psychoaktywnych/behawioralne
• niskiego poczucia własnej wartości
• trudności w relacjach
• poczucia pustki
• chęci rozwoju i samopoznania
• LGBT+